dissabte, 31 de maig del 2008

Aportació d'un bon amic

He rebut per correu un poema que m'ha dedicat el meu amic i admirat Dimitri, no me'n puc estar de compartir-lo:


Poeta moderadament intel·lectual,
de vers fàcil i ràpid com un bikini,
que va beure de la font surreal
de les rimes xocants del Quimi.

Al loro, li deien alguns embaucadors,
quan estrenava el seu blog.
Tampoc va fer-ne cas dels aduladors,
sempre àvids d'un glop.

Que si un mòbil, que si pensieri,
llunes a València, lliris blancs i soviètics;
total que aquest cavalieri
ens regala versos àcids i profètics.

3 comentaris:

Cal conservar un amic que et coneix així i et valora tant i gosar fer un poema a un poeta... És un bon amic!
A més, una bona empenta per a continuar el bloc, oi? Jo m'hi reafirmo!

Serà una il.lusio' per a tu rebre un poema aixi d'un teu amic...!

...lliri blancs?

Zenit,
si vols participar en el cadàver exquisit del meu replà, hauràs de deixar-me un coreu electrònic de contacte. EL meu: elveidedalt@hotmail.com

 

Free counter and web stats